Turinat hukassa ja olen tässä yrittänyt nuuskutella mistä löytyis turinoitavaa... 

No, jos vaikka aloittais Kissa-treffeistä, vaikka niistä nyt ei ole paljon turinoitavaa, kun pennut juoksee piiloon tai sähähtelevät heti, kun vähän turpaani näytän.. Vanhemmat kissat taas ei tee yhtään mitään, tuijottavat minua niin tiiviisti, että en itse uskalla mennä lähellekkään nuuskimaan. Tiedän, että turvallehan sieltä tulisi terävät kynnet. Jimin pentu *Panda* on kyllä sellainen kaveri, ettei minua piiloon juossut, vaan sähähteli sängyn päällä selkä mutkalla, näyttäen isolta pedolta.. Kunnes kyllästyi siihen hommaan ja alkoi torkkumaan, kait tajuten ettei tuo koira saa sängylle nousta, jolloin hän on turvassa. On kyllä kissan pennut aivan saman näköisiä, siis Papan mamman kissa *Morris* ja tämä *Panda*, mutta niinhän minäkin olen ihan sisarusteni kanssa saman näköinen. Mammalla on kuva Pandasta kun sähisee minulle.

 Sweepea tuijottaa minua....

 ... ja minä Sweepea.

Enpä olekkaan nähnyt siskojani taas pitkään aikaan, mutta olen kuullut mamman ja papan turinoinneen jostain "uimareissusta" siskojen kanssa, joka olisi piakkoin. Minullehan tuo "uimareissu" ei kerro mitään, mutta odotan innolla siskojen tapaamista. Sitten tiedän, että meillä on synttäri riehat jonkun ajan päästä. Senkin sain tietää, kun mamma näytti kutsun, jonka oli kasvi-mamman kanssa suunnitelleet. Sinne tulee myös veljeni ja ehkä isäni, varmasti huisin hauskaa tiedossa. Täytyy vain jaksaa odottaa.

Tämä päivä nyt on ollut rauhallisempi, kun papalla on "flunssa". En kyllä tiedä mitä tarkoittaa sana, mutta kai se jotenkin tuohon pärskimiseen liittyy, koska se ei ole ihan normaali käytöstä papalta.