Nyt on kuin lankakerä tuo minun mieli, kun en tiedä mistä alkaisin turinoimaan. Ja mammakin olis valmiina näppäimistöllä, wuh. Asioita on niin paljon kertynyt tuonne mielen sisuksiin, jolloin ne on ihan pakkaantunut sinne, kuin multa tiiviisti maahan.
No mutta, siitäpähän nousikin syövereistä yksi muisto heti,…. Olen taas käynyt ottamassa mutakylpyjä suolla ja nyt siitä on kuviakin.



Olen muuten opetellut käyttäytymistä todella paljon ja ihan perusoppien lisäksi osaan jo mennä mamman käskystä sivulle ja seurata… mutta teen ne vain silloin kun minulla ei ole muuta mielenkiintoista näköpiirissäni. Mökillä ollessamme olen alkanut kiinnostumaan naapurista aika paljon kuulemma liikaa. Mamma on sanonut etten sinne saisi mennä, joten kuulemani mukaan käyttäytymis koulutustani lisätään, koska Tänne-käskyt menevät välillä kuuroille korville. Mielestäni Mamma kyllä vois ottaa huomioon, että olen vielä nuori ja ymmärtää, että siitä syystä nuo minun korvat eivät ihan kaikkea noteeraa, koska kyllä minä osaan totellakin. Kaikki ihmettelyä isommat asiat ovat vaan niin kiinnostavia, ettei siinä vaiheessa opitut asiat ole ensimmäisenä mielessä.

Ja nyt taas ei ole enää mitään muuta mielessä kuin uloslähtö, joten kirjoitukset loppuu tällä kerralla tähän kuvaan, missä olemme treffeillä.


 

(Minä, Conda-täti, Duffi, Netta-mami ja Hani)