Talviriehan kuvia voin tänne taas esille laittaa, koska mamma niin ahkerasti meitä kuvasi.

 Veljeni Remu ja Siskoni Lotta. He tykkäsivät selvästi riehua enemmän kahdestaan. Vaikka aikaa on kulunut kauan siitä kun viimeeksi ovat nähneet, koska Remu asuu niin kaukana meistä, olivat he selvä parivaljakko.

 Minä ja minun kaunis Netta-emo

 Siskoni Stella ja Minä. Stellan kanssa minä myös painin aika paljon... Taidetaan kuulua kolmikkoon Stella, Hani ja Minä jotka aina ottavat mittaa toisistaan. 

 ... ja taidetaan myös olla Lauman villikolmikko. Mamma halusi rauhallisen pennun, kun minut valitsi ja niihän minä olenkin, mutta vain "pesäoloissa". Kun asuimme vielä kasvi-mammalla oli Lotta meistä villein ja uteliain... Stella oli kyllä jo niihin aikoihin lempinimensä "Hurja-Hertta" ansainnut, koska aina kuritti meitä muita.

 Minä ja Duffi sekä Remu.

 siskoni Duffi.

 Hani ja Minä.

 vasemmalla Lotta, Remu, Stella ojassa ja Duffin häntä, Hani ja Minä. Mamma epäili, että meillä on menossa joku "kukkulan kuningasta" muistuttava leikki tässä kuvassa. Minä en tiedä moisesta leikistä mitään, mutta tuossa ojassa meistä makasi aina vuorotellen joku tai sitten useampi meistä, se oli mukava paikka.

 mutta kuten huomaat viihdymme kaikki yhdessä. Tämä on Meidän Oma Lauma 

Perässämme yritti pysyä ihmis-pentu Elisa, joka on Stellan "ihmis-sisko".