Kyllä on ollut mukava viikonloppu ja vauhdikas. Aluksi siskojen kanssa uimakoulussa ja sitten Conda-tädin luona kyläilemässä parinakin päivänä. Kotopesässä olen vain käynnyt syömässä, nukkumassa ja keräämässä energiaa.

 Kunpa vielä pääsisin portista sisään.....

... nyt on Täti moikattu, sisään!!!!!

 Juoksimme Ulkona, Conda juoksutti minua pihaa ympäri monen mota kierrosta, eikä antanut minulle keppiään....

 ...Sisällä painimme....

....huilasimme...

.... tottakai, asiaan kuului myös pienet kurinpalautukset Condalta....

... ja lisääkin kurinpalautusta....huomaa minun ilme :)

...mutta unohtamatta hellyyttä....

.... sekä yhdessä nukkumista.

Kyllä todellakin oli erittäin mukava viikonloppu ja nyt vainuni sanoo että se on ohi. Rauhoitutaan iltaan ja sitten aamulla taas alkaa arki ja mamma sekä pappa lähtevät "duuniin".

Tähän loppuun mamma saa laittaa "loppukevennyksen",  uutisissakin sanotaan niin... kuvan minun hassusta kielestä, kun ei meinaa kuonoon mahtua :)