Huomaatkos uudet sivut??? Niin se mamma innostui uusimaan sivustoa, kun minä otin päikkäreitä papan kanssa. Siis, uudet kuoret, vanha sisältö, tarkemmin haukuttuna. Mamma löysi minusta myös ihan pentu kuvia, missä olen niin pieni, että mahdun ihmisen tassulle. Olin niin suloinen jo silloin ;)  hieman ryppyinen, mutta se kuuluu asiaan, kun tuon nahan alle pitää mahtua joskus tämän kokoinen ihanuus kuin nyt olen.

 

Niin se aika vierähtää, kohta olen jo 9 kuukautta vanha, en minäkään enään muista tuota aikaa ollenkaan.

Siis siksi kyllä ymmärrän, että olen iso jolla pitäisi olla jo jotain tajua mitä saa ja mitä ei saa tehdä, mutta minkäs luonteelleni teen? Olen utelias sekä kirsun verran kärsimätön kaveri, tylsistyn jos ei ole tekemistä eikä nukuta.... Sitä Bro-energiaa on minulle annettu varmaan koko sisaruslauman edestä. Tai no, Hanin sekä Stellan kanssa taidetaan jakaa se määrä.

Sisaruslaumasta tuli mieleen, että mammalla on kuva meistä, kun ollaan tissillä....

Voi, kun tulee oikein ISO ikävä kaikkia siskoja ja veljiä, kun katselen kuvaa :( wuh 

Mutta pian tulee aika, jolloin näen edes osan sisaruksista. Kevät tulee kohta, niin mamma sanoo, ja silloin päivät ovat vielä illallakin valoisia ja hiukan lämpöisempiä, jolloin myös mamma ja pappa viihtyvät enemmän ulkona. Joten, silloin ainakin menemme puistoon ja treffeille. Toivottavasti näkisin silloin kaikki siskot ja veljet sekä tädit ja emon ja.. ja.. ja... ja Iskän!!!! Sitä en ole nähnyt koskaan!!!!

Siitä tulikin mieleeni: Mamma laittoi uusia juttuja tuonne "minä itse-sivullekin" missä kerron syntymä aikani ja paikkani.... Siellä on mun Iskä ja Emo!!!!!!  Mene nuuskimaan !